Informatie over TPC de Ooievaars

Tennis & Padelclub de Ooievaars te Hank is op 17 februari 1975 lid geworden van de KNLTB. De oprichting inclusief een voorlopig bestuur heeft plaatsgehad op op 20 februari 1975 in het Uivernest te Hank.
Onze club kenmerkt zich door gastvrijheid, gezelligheid, vriendschap en sportiviteit en telt momenteel ca. 250 leden.

Vanaf juni 2022 beschikt TPC de Ooievaars over twee padelbanen, naast onze vier tennisbanen. De banen zijn het gehele jaar door te gebruiken en liggen mooi gesitueerd op een goed aangelegd en door zelfwerkzaamheid prachtig onderhouden park. Onze club is onderdeel van sportpark de Schiethoek gelegen aan Kurenpolderweg 19 te Hank.

De club beschikt over een gezellig clubhuis, met een dames- en herenkleedkamer voorzien van douches. Alle banen zijn verlichte kunstgrasbanen. Verder hebben we een oefenkooi, een Jeu de Boulebaan, speeltoestellen voor de kleintjes en is er voldoende parkeergelegenheid.

Natuurlijk is er ook een gezellige bar met een ruime sortering drankjes en een kleine keuken waar hapjes besteld kunnen worden.

Het park en de kantine is voor leden het gehele jaar en op elk moment van de dag of avond te gebruiken door middel van een sleutelpasje waarmee je het park kan betreden en de kantine kan openen.

Er worden gedurende het jaar vele (club)toernooien en acitiviteiten georganiseerd die altijd druk worden bezocht door tennissers uit de verre omgeving.

Mocht je na het lezen van deze informatie lid willen worden van TPC de Ooievaars dan ben je natuurlijk van harte welkom.