FAQ's TPC de Ooievaars

Hoe word ik lid van TPC de Ooievaars?

Op onze website staat de link rechtsboven "Lid worden". Hier je je aanmelden als lid voor onze club. Zorg dat je een goede digitale pasfoto bij de hand hebt. Deze heb je nodig voor de aanmelding.

Wat kost een lidmaatschap?
We hebben verschillende soorten lidmaatschappen met verschillende voorwaarden. Je kunt alle informatie vinden onder het menu "Lidmaatschap".

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?
Mocht je je lidmaatschap willen opzeggen, breng ons dan tijdig op de hoogte via een e-mail naar [email protected]. Alle informatie over opzeggen vind je onder het menu "Lidmaatschap"

Kan ik tennisles nemen? Zo ja, op welke dagen?
Onze club werkt samen met Ins & Outs.
Op maandag geven zij tennisles bij ons.
Onder het menu Lessen-->Tennisles vind je de informatie hierover.

Kan ik padelles nemen? Zo ja, op welke dagen?
Onze padelclinics en -trainingen worden verzorgd door PadelMAX.
Op dinsdag en woensdag geven zij padelles bij ons.
Onder het menu Lessen-->Padelles vind je de informatie hierover.

Kan ik tennis/padelles nemen zonder dat ik lid ben van de club?
Nee, je moet lid zijn van de club omdat je dan goed verzekerd bent via de KNLTB.
Dit is een verplichting van de KNLTB.

Ik ben nieuw en ken nog (bijna) niemand bij de club. Is het makkelijk om kennis te maken?
Ja, door les te nemen leer je makkelijk andere leden kennen en op donderavond is er de wekelijkse "husselavond" vanaf 19.30 uur. Hier mogen alle leden naar toe zonder dat je iets hebt afgesproken. Meer informatie over de husselavond vind je hier.

Verder is er een whatsapp groep voor leden waarin je andere leden kunt vragen om samen te tennissen en padellen. Wil je in deze whatsapp groep? Stuur dan even een berichtje naar ons nummer 06-23530800 en we voegen je aan de groep toe.

Als club proberen wij daarnaast elke maand een activiteit te organiseren voor onze leden.

Hoe reserveer ik een baan?
Als lid van TPC de Ooievaars kun je onbeperkt spelen zo vaak je maar wilt. Om zeker te weten dat de baan vrij is, kun je reserveren. Je kunt een baan reserveren via de ClubApp of via onze club website. Op deze pagina worden beide manieren uitgelegd.

Geen lid van TPC de Ooievaars en je wilt toch padel spelen? Dat kan! Je kan bij ons een padelbaan huren via Meet & Play.

Ik heb een baan gereserveerd via Meet & Play, maar ik wil toch annuleren?
Een boeker kan een boeking annuleren door in te loggen op meetandplay.nl of in de Meet & Play app. Dan zie je de optie: bekijk boekingen. Hier kun je de boeking annuleren. Lukt het niet dan kun je een mail sturen naar [email protected]

Het toegangshek gaat niet open. De kantine deur gaat niet open. Wat kan ik doen?
Op het toegangshek en op de deur van ons clubhuis zit een keypad; een toegangskastje voorzien van een toetsenbord met nummers.

Als lid van TPC de Ooievaars heb je toegang tot het park via een toegangsdruppel, oftewel een "tag". Houd de tag tegen de keypad en je krijgt toegang.

Heb je geen tag of werkt de tag niet? Neem dan contact op met Anton de Witt via 06-54990694 of per e-mail [email protected].

Een boeker via Meet & Play heeft een bevestigingsmail ontvangen met een code. Toets de code in op de keypad voor toegang tot ons park. Belangrijk:

• Deze code is 15 minuten voor en 15 minuten na je reservering te gebruiken.
  • Gebruik steeds de toets die boven het nummer uit je code staat.

Werkt je code toch niet? Neem dan contact op met ons via 06-23530800.

Hoe kan ik de tennis- en padelbaan verlichting bedienen?
De bediening van de tennis- en padelbaan verlichting is eenvoudig. De uitleg van de bediening is te vinden in het voorportiek van ons clubhuis of kun je hier vinden.

Werkt de bediening toch niet? Neem dan contact op met ons via 06-23530800.

Ik heb kantinedienst; hoe gaat dat?
Wat je moet doen bij het openen en afsluiten van de bar en hoe de muziek, kassa, etc. werkt, staat uitgelegd in een uitleg die je kunt vinden onder menu Vereniging --> Kantinedienst.

Ik heb kantinedienst maar het weer is slecht; moet ik komen/blijven?
Je overlegt zelf met de leden en boekers die een baan hebben gereserveerd. Je kunt in de Clubapp zien wie een baan hebben gereserveerd. Als de leden en boekers komen/blijven spelen en graag iets gebruiken uit de kantine, verzorg jij de kantinedienst.

Besluit je in overleg met de leden en boekers dat de kantinedienst niet doorgaat, dan meld je je dienst af bij Ton van Helvoort via [email protected] of 06-41181752

Staat je vraag er niet bij of vind je de informatie niet op de website, wat dan?

Stel je vraag aan onze ledenadminstratie. Wij helpen je graag!
Stuur een e-mailbericht naar ledenadministratie@tpcdeooievaars.nl.

Veel plezier bij TPC de Ooievaars; al ruim 45 jaar partner van de KNLTB!