HHH-Toernooi

HHH-Toernooi tennis en padel

Het o-zo-gezellige najaarstoernooi op donderdagavond staat weer voor de deur. We spelen op 5 donderdagavonden met iedereen door elkaar spelen. Heel gezellig en de ideale manier om meerdere leden snel te leren kennen. De laatste avond is op vrijdag en is de uitstekend verzorgde afsluitavond.

HHH staat voor het Hanks Herfst Hussel gezelligheids toernooi, dat al jaren een vaste plaats kent op onze kalender voor zowel tennis als padel.

Hans Hakkel organiseert dat al vele jaren.
Tot 6 oktober kun je je opgeven. Je wordt door het team van Hans op de donderdag ingedeeld samen met een lid en tegen 2 andere leden van onze club. Zo leer je gelijk iedereen een beetje kennen.

Als je je opgeeft, geef dan aan of je graag wilt : Tennissen, Padellen of dat je beide wilt.
De tenniswedstrijden zijn 1e ronde : 19.15-20.30 of 2e ronde : 20.30-21.45
De padelwedstrijden zijn 1e ronde : 19.00-20.00 of 2e ronde : 20.00-21.00 of 3e ronde 21.00-22.00

Elke avond is er een kleine prijsuitreiking.

Speeldata zijn Donderdag:

• 12, 19, 26 oktober
  • 2 en 9 november. De gezellige slotavond is op vrijdag 17 november.

De organisatie deelt je minimaal 3 avonden in.
Inschrijving is individueel en de organisatie deelt je in met steeds een nieuwe partner.
Bij het inschrijven graag verhinderingen doorgeven en je telefoonnummer, zodat we een ieder kunnen bellen om data en tijden voor het spelen door te geven.
Het inschrijfgeld bedraagt 8 euro; bij voorkeur contante betaling.

Het inschrijfgeld wordt gebruikt voor prijsjes en verrassingen op de speelavonden.
De kenners weten wat dat betekent.

Jullie kunnen je aanmelden via de mail van Ingrid Zijlstra:   [email protected]

Met vriendelijke tennis en padel groeten,

Het HHH Team
Hans Hakkel, Marjo Engelhart, Jeanne van Helvoort en Ingrid Zijlstra