Lid worden bij TPC de Ooievaars

Lid worden

Wat leuk dat je interesse hebt in onze club TPC de Ooievaars! Vanaf juni 2022 beschikt TPC de Ooievaars over twee padelbanen, naast onze vier tennisbanen. Wij hebben ervoor gekozen om één lidmaatschap aan te bieden. Met dit ene lidmaatschap kun je dus tennissen én padellen.

Welke lidmaatschappen zijn er?

Je kunt op de volgende manieren lid worden van onze club:

• Seniorlid: voor iedereen vanaf 18 jaar en ouder - € 155,00
  • Studerend lid: voor studenten van 18-25 jaar - € 105,00
  • Juniorlid: voor iedereen tot en met 17 jaar - € 50,00
  • Proeflid: 3 maanden vrijblijvend proberen - € 50,00 (junioren € 25,00)
  • Zomerchallenge: in de zomermaanden 3 maanden - € 50,00 (junioren € 25,00)
  • Rustend lid: als je even niet actief kan tennissen/padellen - € 30,00

Voor een Seniorlid, Studerend lid en Juniorlid betaal je contributie naar maandelijkse rato. Word je bijvoorbeeld lid per 1 mei dan betaal je voor de komende 8 maanden dus 8/12e deel.

Tarieven

Alle tarieven voor de verschillende lidmaatschappen, competitie en overige tarieven kun je vinden in het overzicht op de pagina Tarieven.

Inschrijven?

Om in te schrijven als lid van TPC de Ooievaars hebben we een aantal gegevens én een pasfoto van je nodig. Na het inschrijven zal zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen. Na betaling van de contributie wordt de KNLTB ledenpas uitgereikt. Met deze pas kan je een baan en speeltijd reserveren via de website. Een baan en speeltijd reserveren, en veel meer, kan ook met de KNLTB Club-app.

Wil je lid worden van TPC de Ooievaars? Schrijf je dan hier in!

Wil je eerst meer informatie? Stuur een e-mail naar  ledenadministratie@tpcdeooievaars.nl.

Padelles en tennisles

Padel- en tennislessen staan los van het lidmaatschap bij de club. Om les te mogen volgen, moet je wel lid zijn van onze club. Alle informatie over de lessen vind je op de pagina Padelles en Tennisles.

Kantinedienst

Na het tennissen en padellen lust je vast ook iets te drinken. Onze kantine wordt verzorgd door onze leden en ieder seniorlid is dan ook verplicht een kantinedienst te draaien of een andere taak voor onze club uit te voeren volgens het Verenigings Bijdrage Systeem (VBS). De praktijk is dat je twee of drie keer per jaar aan de beurt bent.
Mocht dit niet passen in je agenda dan kun je de kantinedienst afkopen. Hier zijn wel kosten aan verbonden!