Tennislessen bij TPC de Ooievaars

Tennislessen

Voor onze tennistrainingen werken wij samen met Ins & Outs. Ins & Outs is de tennisschool van Stijn van Keijzerswaard. Al meer dan tien jaar verzorgt Stijn met zijn team tennis- en padellessen in de regio. Ins & Outs werkt onder andere in Raamsdonksveer, Breda en Chaam.

Tennislessen op maandag, aanmelden voor de voorjaarslessen
De maandagavond is de lesavond voor tennis. Lessen worden gegeven door Annelies Gras. De nieuwe reeks van 10 lessen starten in de week van 6 mei 2024. Je kunt nu al aanmelden.

Inschrijven kan via https://ins-outs.tennis/tennislessen/.
Het tarief voor 10 lessen op basis van 4 personen en 60 minuten les is €150,00 per persoon. Privéles is €24,- per 25 minuten. Heb je andere wensen? Neem dan contact op met Stijn van Keijzerswaard +31614212502

Jeugd
Voor jeugd geldt een gereduceerd tarief. Opgeven voor jeugdlessen gaat via de Jeugdcommissie, [email protected].

Tennislessen staan los van het lidmaatschap bij de club. Om les te volgen, moet je wel lid zijn van onze club. Alle informatie over ons lidmaatschap vind je op de pagina Lid worden.

Voor algemene vragen over de lessen kun je bellen met Stijn van Keijzerswaard: +31614212502.