Introduceren bij TPC de Ooievaars

Introduceren

Leden van TPC de Ooievaars kunnen niet-leden introduceren. Met uitzondering van de momenten dat er een evenement, toernooi en/of competitie plaatsvindt.

Een introducé is nooit alleen en wordt op de baan altijd begeleid door een lid van TPC de Ooievaars en heeft op dat moment dezelfde rechten en plichten als het lid van TPC de Ooievaars.

• Ga naar de ClubApp, het tabblad 'Spelen' en dan 'Baan reserveren' en je kunt een introducé toevoegen;
  • Elk lid van TPC de Ooievaars kan maximaal 3 introducés uitnodigen;
  • De kosten voor een introducé zijn € 6,00 per persoon per uur: Junioren (tot en met 17 jaar)
  • De kosten voor een introducé zijn € 6,00 per persoon per uur : Senioren (18 jaar en ouder)

Betaling

Ga naar de ClubApp, het tabblad 'Spelen' en dan 'Baan reserveren'. Nu krijg je de mogelijkheid om een introducé toe te voegen.

Je kunt betalen door op 'Reserveren' te klikken. Je wordt doorgestuurd naar de betaal pagina en je kunt kiezen uit een betaalmethode. Na het betalen ontvang je een bevestiging via de mail.