Jeugdlidmaatschap

Leuk dat je interesse hebt in tennis en padel bij de Ooievaars! Sinds juni 2022 hebben we naast 4 tennisbanen ook 2 padelbanen. Daardoor zijn we volop in de groei en hebben we nu 33 jeugdleden. De meeste volgen wekelijks les bij Padelmax en werken daar aan hun techniek in spelvorm.

Lidmaatschap

Als jeugdlid kun je kiezen voor een proeflidmaatschap van 3 maanden voor € 20,- of € 50,- euro voor een heel jaar. Stap je halverwege het jaar in, betaal je uiteraard niet het volledige bedrag. Je kunt dan onbeperkt padellen of tennissen met je vrienden. Online een baan reserveren is super eenvoudig en overdag en in de vakantie is het relatief rustig en kun je dus vaak terecht voor een potje padel.  Wij hebben ervoor gekozen om één lidmaatschap aan te bieden. Met dit ene lidmaatschap kun je dus tennissen én padellen.

Om in te schrijven als lid van TPC de Ooievaars hebben we een aantal gegevens én een pasfoto van je nodig. Na het inschrijven zal zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen. Wil je lid worden van TPC de Ooievaars? Schrijf je dan hier in!

Lessen

De kosten voor tennis- en padellessen liggen voor de jeugd op € 120,- voor 10 lessen. Daarvoor krijg je les in kleine groepjes van 4 personen met een ervaren coach. Padelrackets kun je bij de club lenen.  Alle informatie over de lessen vind je op de pagina Padelles en Tennisles.

Om les te volgen, moet je wel lid zijn van onze club.

Activiteiten

We zijn continu bezig om voor de jeugd leuke activiteiten te organiseren, denk aan toernooitjes onderling, met andere verenigingen en ouder-kind wedstrijdjes. Natuurlijk kun je bij ons daarna ook terecht voor een verfrissend drankje en iets lekkers.

Padel

Wil je weten wat padel inhoudt ? Klik hier op het filmpje van Zapp-sport.

Meer weten?

Mocht je vragen hebben, stuur gerust een mail jeugd@tpcdeooievaars.nl

Hopelijk tot kijk bij TPC de Ooievaars!