Proeflidmaatschap TPC de Ooievaars

Proeflidmaatschap

Wil je kennismaken met tennis en padel? Of, overweeg je na langere tijd opnieuw te beginnen?
Speel je voetbal, hockey, handbal of een andere teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer?

Dan is het proeflidmaatschap echt iets voor jou!

Een proeflidmaatschap voor jong en oud is een compact lidmaatschapspakket van 3 maanden en is een ideaal middel om kennis te maken met tennis en padel. Je kan elk moment van het jaar starten. Voor slechts € 50,- kun je 3 maanden vrij padellen en tennissen wanneer het jou uitkomt en zo vaak als je wilt. Eventueel aangevuld met 3 padel- of tennislessen onder begeleiding van een leraar tegen een meerprijs van € 30,-. Na afloop van deze periode stopt het proeflidmaatschap automatisch. Proeven doe je maar 1x waarna je kiest om al dan niet lid te worden van onze club. Je bent voor deze periode lid van de KNLTB en je kunt aan alle KNLTB toernooien en clubactiviteiten meedoen. Dus:

• 3 maanden lidmaatschap (elk moment van het jaar te starten);
  • Voor € 50,- onbeperkt padellen en tennissen;
    Ben je nog geen 18 jaar dan betaal je € 20,-;
  • Je krijgt een voucher met € 12,50 korting op de aanschaf van een racket;
  • Rackets zijn ook te leen bij de club;
  • 3 padel- of tennislessen voor de meerprijs van € 30,- onder begeleiding van een leraar;
  • Meedoen aan alle KNLTB toernooien en clubactiviteiten.

Doe je ook mee? Schrijf je dan hier in en blijf lekker sporten!

Wil je eerst meer informatie? Stuur een e-mail naar  [email protected].