Baan reserveren bij TPC de Ooievaars

Als lid van TPC de Ooievaars kun je op verschillende manieren een baan reserveren. Op deze pagina worden deze manieren beschreven.

Geen lid van TPC de Ooievaars en je wilt toch padel spelen? Dat kan! Je kan bij ons een padelbaan huren via  Meet & Play.

Leden van TPC de Ooievaars kunnen een baan reserveren via:

A. De ClubApp
B. De website

A. Baan reserveren (ClubApp)

1.    De KNLTB CubApp kun je downloaden via:

Hulp nodig? Bekijk hier onze support-artikelen.

2.    Login met je bondsnummer en wachtwoord

3.    Vanuit de ClubApp kan je van te voren een baan reserveren. Dit kan je vinden bij Spelen > Baan reserveren.

Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje betekent dat je die tijd een reservering kan maken. Zodra je hier op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle informatie kan invullen. Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kan je in de ledenlijst zoeken naar een speler of kan je kiezen uit één van jouw tennismaatjes. Door op een gemaakte reservering te klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering.

B. Baan reserveren (TPC de Ooievaars website)

1.    Ga naar www.tpcdeooievaars.nl

2.    Druk op de knop rechtsbovenaan

3.    Login met je bondsnummer en wachtwoord

4.    Kies voor tabblad ‘Baan afhangen’en druk op de knop

5.    Zoek op naam naar een speler of kies uit één van jouw tennismaatjes door op het + teken te klikken.

Druk op Volgende

6.    Kies een dag en een baan