Sponsor mogelijkheden

Reclameborden:

Reclameborden worden aan de lange kant van de banen 2 en 4 tegen het hekwerk bevestigd.
Met een formaat van 2.40 x 0.65 mtr. is er een ruime vermelding voor uw reclame in gewenste vorm en kleur. De aankoop van deze borden wordt door ons verzorgd.

Open toernooi:

Het open toernooi wordt jaarlijks eind september georganiseerd en trekt veel tennissers uit de verre omgeving. Gedurende twee weken worden honderden partijen gespeeld. Het open toernooi biedt vele mogelijkheden voor sponsoring. Uw naam of logo wordt dan vermeld op de inschrijfkaarten, posters (welke worden geplaatst bij alle clubs in de regio) en tevens op het sponsorbord in ons clubhuis. Ook bestaat er de mogelijkheid om de tennisballen tijdens het open toernooi te sponsoren

Website:

Tennisvereniging de Ooievaars beschikt over een eigen website (http://www.tennisverenigingdeooievaars.nl). Als u als sponsor een meerjarig contract afsluit (2-jaar of langer) wordt u naam met logo vermeld op de website, eventueel met een link naar uw eigen website. Maatwerk Uiteraard kan het zijn dat u andere ideeën heeft over sponsoring van onze club. Wij staan hier uiteraard voor open en bespreken deze ideeën graag met u om zo tot een specifieke invulling van uw wensen te komen. Hierbij kunt u denken aan een tennisdag, -middag, of –avond voor uw bedrijf. Maar uiteraard bespreken wij ook andere mogelijkheden graag met u.

Vragen?

Telefoon