Toegang park TPC de Ooievaars

Als lid van TPC de Ooievaars kun je vrije toegang tot het park krijgen. Dit werkt via een toegangsdruppel, oftewel een "tag".

Met deze tag kun je de poort van het park openen en kun je de kantine betreden om eventueel gebruik te maken van het toilet of om de lampen aan te doen.

Kosten van een tag?
Voor het aanvragen van een tag is een borg verbonden van € 10,00.
Deze borg ontvang je terug, als je de tag weer inlevert. Uiteindelijk als je de tag netjes gebruikt en eventueel weer inlevert na je lidmaatschap kost de tag niets.

Hoe kom ik aan een tag?
Ieder lid van de club kan een tag aanvragen.
Je maakt de borg, ad € 10,00, per bank over naar NL32 RABO 0118 9019 82 t.n.v. TPC de Ooievaars. Vermeld daarbij je Naam en KNTLB nummer. Zodra de borg is ontvangen, wordt de tag aangemaakt en ontvang je bericht hierover.

Wat als de tag niet werkt?
Indien de tag niet werkt om wat voor reden dan ook, neem dan contact op met Anton de Witt. Anton is te bereiken via het mobiele nummer +31654990694 of per e-mail website@tpcdeooievaars.nl

Mocht je vragen hebben, dan helpen wij je graag.
Stuur een bericht naar ledenadministratie@tpcdeooievaars.nl