Vrienden van de Ooievaars

Draagt U de Ooievaars een warm hart toe dan kunt u voor slechts 25 euro per jaar lid worden van de "Vrienden van de Ooievaars".

De bijdrage van de Vrienden worden gebruikt voor speciale projecten buiten de vereniging om en worden door het bestuur van "de Vrienden" bepaald. Als voorbeeld zijn te noemen de aanschaf van het nieuwe buitenmeubilair, een grootbeeld TV en andere leuke dingen. Reden genoeg om ook lid te worden zou ik zeggen.

Wie gingen u voor
Rob & Yvonne, Yvonne & Kyan, Ronald & Barbara, Patrick & Danny, Kees & Betty, Eddie Heijmans,Anne-Marie & Stefan Björn Stoop, Els en Ger, Vincent & Denise, Carsten & Anouk, Niek & Marloes, Frank & Karlijn,
Ries & Tineke, Marco Verhoeven, Hans Hakkel, Stanley & Arjaane, Ferry & Chantal, Martin van Lingen, Iris, Suzanne & Lieke, Fam. v/d Ploeg, Fam. Schipper, Ton en Jeanne  van Helvoort, Kees Govers & Lia Guit, Jan en Hedie van Maurik, Coen & Kitty Hartman en Fam. Anton de Witt.

aanmelden voor vrienden van de Ooievaars" kan via dit aanmeldingsformulier

Meer info bij [email protected]