Vrienden van de Ooievaars

Draag je TPC de Ooievaars een warm hart toe dan kun je voor slechts 25 euro per jaar lid worden van de "Vrienden van de Ooievaars".

Op 15 juni 2006 is de club ‘Vrienden van de Ooievaars’ opgericht. Het doel is om TPC de Ooievaars  extra te ondersteunen. De bijdrage van de Vrienden wordt gebruikt voor speciale projecten en wordt door het bestuur van de Vrienden bepaald.

Zo hebben we de afgelopen jaren onze vereniging geholpen met de aanschaf van het nieuwe buitenmeubilair, een grootbeeld TV, een beamer en scherm, een Stihl accukantenmaaier, een bladblazer en accuoplader, met de twee Ooievaars op het terras en met drie nieuwe houten picknick tafels die bij de padelbanen staan. Allemaal extraatjes en mooie nuttige zaken waarmee we onze club ondersteunen. Reden genoeg om ook lid te worden zou ik zeggen.

Wie gingen je voor

- SP Devlin
- Anton V
- Knotjes

Aanmelden voor de "vrienden van de Ooievaars" kan hier.

Informatie

Heb je vragen of wil je meer informatie dan kun je contact opnemen via vrienden@tpcdeooievaars.nl.