GD-DD-HD Wintertoernooi

Op zaterdagmiddag 20 januari start bij onze club het GD-DD-HD Wintertoernooi. Het Wintertoernooi wordt gespeeld op zes zaterdagen in de maanden januari, februari en maart in verschillende speelsterkten in de Gemengd Dubbel, Dames Dubbel en Heren Dubbel.

Samen voor leden en niet-leden het jaar 2024 sportief beginnen met padel en tennis! Ideaal om je voor te bereiden op de competitie en toernooien. Maar vooral plezier op de baan!

Schrijf je samen in via www.toernooi.nl of per e-mail naar [email protected]

• Alle combinaties mogen: heren-, dames- en gemengddubbel;
  • Verhinderingen samen afstemmen, zodat je als koppel niet alle dagen een verhindering hebt;
  • Inschrijven kan tot en met 14 januari 2024;
  • Inschrijfgeld is € 10,00 per onderdeel;
  • Telt niet mee voor de rating.

Speeldagen-tijden
  • Zes zaterdagmiddagen van 20 januari tot en met 9 maart;
  •  Voorjaarsvakantie zaterdag 10 en 17 februari niet;
  • Speeltijden van 11:00 tot en met 21:00 uur;
  • Wedstrijdduur maximaal 75 minuten.

Indeling en wedstrijden

• Je wordt als koppel ingedeeld op basis van speelsterkte in een poule. De grootte van de poules hangt af van de inschrijvingen.
  • De wedstrijden worden ingepland op basis van de doorgegeven verhinderingen. Deze krijg je vooraf per e-mail toegezonden.
  • Na de indeling van de wedstrijden is verschuiven niet mogelijk. Mocht je door omstandigheden niet kunnen, dien je zelf voor een vervang(st)er te zorgen.

Puntentelling

• Een gewonnen set of voorsprong in een set = 2 punten;
  • Een gelijke stand in sets of in games = 1 punt
  • Stand in de game telt mee voor de game (bij gelijke stand in de game ieder 1 punt)

Wij vinden het superleuk als jij ook meedoet!