Kurenpolder Open toernooi

Kurenpolder Open Tennis en Padel toernooi

Van maandag 11 tot en met zondag 17 september werd het Kurenpolder Open Tennis en Padel toernooi gehouden op ons park. We spelen het tennistoernooi in de categorieën enkel, dubbel en mix voor 17+ (rating 4/5/6/7/8) en 35+ (rating 6/7/8). Het padeltoernooi spelen we in de categorieën 4/5/6/7/8/9.

Wat hebben we genoten van het mooie weer, de gezellige drukke avonden en de mooie sportieve wedstrijden. Het Kurenpolder Open staat bekend om zijn gezelligheid en om zijn lekkere hapjes en drankjes. Iedere avond word je goed verzorgd met hapjes, kaas, worst, broodjes, loempia’s en hartige taart uit eigen keuken. Op zaterdag en zondag in het finaleweekend stonden de hamburgers en onze beroemde eigen gemaakte saté klaar. Onze voorzitter zorgt weer voor hele lekkere speciale biertjes om de dorst te lessen na een wedstrijd.

Prijzen winnen kan altijd op ons toernooi door goed te spelen. Maar onze loterij was weer enorm goed gevuld met hele mooie prijzen. Wat wilde iedereen toch heel graag die mooie padelracket tas winnen...

Kortom: we kijken weer terug op een gezellig en mooi toernooi.

Alle deelnemers en vrijwilligers enorm bedankt en wij hebben nu al weer zin in volgend jaar!