Zaterdag 13 april: Open Dag bij TPC de Ooievaars

Zaterdag 13 april:  Open Dag

Op zaterdag 13 april organiseren we onze Open Dag. Dat wordt een mooie dag! De hele dag organiseren we kosteloos clinics voor zowel tennis als padel. De perfecte manier om kennis te maken met deze sporten én onze gezellige vereniging.

Vind je het helemaal passen bij jou, dan kun je lid worden van onze vereniging. Als je lid wordt op de Open Dag dan hebben we een mooie aanbieding voor je met 10% korting op je jaarlidmaatschap voor de rest van het jaar. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een proeflidmaatschap van 3 maanden voor slechts € 50,-.

Je kunt je kosteloos inschrijven voor een clinic op de volgende tijden:

De dag wordt verder aangekleed met een lunch en lekkere hapjes. Ook zal Plugro aanwezig zijn om je te adviseren over het juiste racket en kleding. Onze sponsor Plugro heeft een mooie actie voor jou. Je ontvang € 12,50 korting op de aanschaf van een racket naar keuze.
Download hier de kortingsbon!

Om 15:00 uur organiseren we een spectaculaire padel-demowedstrijd. Vier eredivisiespelers zullen een mooie show geven, waarin je alle tactieken en technieken van het spel ziet!

Kom jij ook? Schrijf je hier snel in voor een clinic.