Kantine dienst

Onze vereniging draait op vrijwilligers en dat zijn wij met z’n allen: de leden. Dat betekent dat wij allemaal een steentje bijdragen aan onze club, bijvoorbeeld in onze kantine. Na het tennissen of padellen lust je vast ook iets te drinken. Ieder seniorlid is dan ook verplicht een kantinedienst te draaien of een andere taak (bijvoorbeeld een onderhoudsdag) voor onze club uit te voeren. De praktijk is dat je twee of drie keer per jaar aan de beurt bent.

Mocht je geen kantinedienst of onderhoudsdag willen draaien, dan kun je je dienst afkopen. Hier zijn wel kosten van €75,- per jaar aan verbonden.

Je kunt zelf je dienst plannen op een dag wanneer het jou uitkomt. Heb je geen diensten gepland dan zal het Kantine team je gaan inplannen. Wanneer je verhinderd bent, zorg je zelf voor vervanging!

Hoe kun je je inplannen voor een bardienst of onderhoudsdag?
Leden hebben de mogelijkheid om zichzelf in te plannen voor de diensten. Dit kan via de ClubApp en op onze clubwebsite. In de bijlage hieronder staat beschreven hoe dit werkt.

Hoe open je de kantine en sluit je af?
Bij je eerste kantine dienst krijg je uitleg van iemand van het Kantine team over hoe alles werkt en waar alles staat. We hebben een overzichtelijke kantine en het is eenvoudig en leuk om een dienst te draaien. Als geheugensteuntje vind je ook alle uitleg in de kantine zelf of kijk alvast in de bijlage hieronder waarin alles beschreven staat.

Heb je vragen over de kantine dienst neem dan gerust contact op met Ton van Helvoort.

Mail: [email protected]
Tel  : 0162-402632  of GSM  06-41181752