Padellessen TPC de Ooievaars

Padelclinics en trainingen

Onze padelclinics en -trainingen worden verzorgd door PadelMAXX. Zij werken o.a. samen met Spaanse toptrainers die hun kennis, ervaring en skills vanuit Spanje meenemen naar Nederland. Zij volgen een duidelijke en complete methodiek. Dit betekent dat àlle aspecten in het lesprogramma worden behandeld die nodig zijn om tot een MAXimaal resultaat voor jou te komen. Laat je aansteken door hun enthousiasme voor padel!

Wil je eerst kennismaken met padel? Schrijf je dan in voor één van onze padelclinics. Wil je vol gas aan de gang? Schrijf je dan in voor de padellessen.

De nieuwe serie trainingen starten in de week van 6 mei. Schrijf je nu in!
De dinsdag- en woensdagavond zijn de lesdagen voor padel. Lessen worden weer gegeven door Dani Roque. De nieuwe reeks van 10 lessen starten in de week van 6 mei. Schrijf je nu in!

Trainingen volwassenen
Schrijf je hier in voor de training? Het tarief voor de 10 lessen is op basis van 4 personen €150,00 per persoon. Bij minder dan 4 personen (of meer) worden de kosten verdeeld onder de ingeschreven personen. Heb je andere wensen? Laat het ons weten. Op dinsdagen lessen we van 17:00-22:00 uur.  Op woensdagen van 15:00-22:00 uur.

Trainingen junioren
Voor jeugd geldt een gereduceerd tarief. Het tarief voor de 10 lessen is op basis van 4 personen €120,00 per persoon. Bij minder dan 4 personen (of meer) worden de kosten verdeeld onder de ingeschreven personen. Heb je andere wensen? Laat het ons weten. Op dinsdagen lessen we van 17:00-19:00 uur. Op woensdagen van 15:00-19:00 uur. Schrijf je hier in voor de training?

Clinics
Kennismakingslessen en clinics worden het hele jaar door gegeven en je kunt je op ieder moment aanmelden.

*€ 20,- per persoon voor 2 uur bij een minimaal aantal inschrijvingen van 8 personen.

Heb je (nog) geen eigen padelracket dan worden de rackets verzorgd door de club.

Padellessen staan los van het lidmaatschap bij de club. Om les te volgen, moet je wel lid zijn van onze club. Alle informatie over ons lidmaatschap vind je op de pagina Lid worden.

Voor vragen kun je een Whatsapp bericht sturen naar Robbert van der Ploeg: +31 6 144 55 647