Bedankt vrijwilligers en sponsors!

03 november 2023

Op vrijdag 3 november heeft TPC de Ooievaars haar vrijwilligers en sponsors bedankt! Onze vrijwilligers staan altijd klaar voor onze vereniging bij klussen, onderhoud, evenementen, toernooien, etc.. Onze sponsoren helpen ons met hun bijdrage enorm waardoor wij bijzondere activiteiten kunnen organiseren en ons park en onze banen goed kunnen verzorgen. Wat hebben wij als vereniging mooie stappen gezet de afgelopen 2 jaar! De padelbanen met aankleding liggen er prachtig bij, ledverlichting op zowel de tennis en padelbanen, de nieuwe omheining, nieuwe toiletten etc. Dit alles mede dankzij de inzet, hulp en betrokkenheid van onze vrijwilligers en sponsors!

Het mag duidelijk zijn dat wij hier als vereniging enorm blij mee zijn en wij dan ook graag iets terugdoen om hen te bedanken.

We zijn daarom met 40 vrijwilligers en sponsors in de Taxi Berm bus naar Lieshout gereden. We werden ontvangen met bier en worstenbrood in het Bavaria Brouwerijcafé waarna Gerrie de verteller, onze gids, ons kundig en vol humor begeleidde door de bierbrouwerij van de Familie Swinkels. We kregen alle uitleg over hop, mout, water en gist en mochten proeven van alle stappen in het bierbrouwproces. Zow, wat was dat jonge verse bier lekker! Ik vond de Virtual Reality film waardoor je heel realistisch van dichtbij door het logistieke proces van een bierflesje ging ook schitterend.

Na de leerzame en indrukwekkende rondleiding was er een heerlijk pilsje met lekkere hapjes in het Brouwerijcafé. Gezellig met alle vrijwilligers en sponsors nakletsen. De terugreis naar Hank was er eentje met een korte pitsstop waarna er nog een klein afzakkertjes was in de kantine.

Dank jullie wel voor de vele positieve reacties en aanmeldingen en voor een zeer geslaagd uitje. Wij als vereniging zijn erg blij iets voor jullie terug te hebben kunnen doen.

Nieuwscategorieën