Word jij ook lid van onze club?

19 april 2024

Wil je kennismaken met tennis en padel? Of, overweeg je na langere tijd opnieuw te beginnen?
Speel je voetbal, hockey, handbal of een andere teamsport en heb je een zomerstop, maar wil je toch graag fit blijven in de zomer?

Wat leuk dat je interesse hebt in tennis, padel en in onze club TPC de Ooievaars. Wij zijn een relatief kleine club en wij gaan voor gastvrijheid, gezelligheid, vriendschap en sportiviteit. Wij hebben geen wachtlijst en tellen momenteel ca. 240 leden.

Je kunt alle info over het lidmaatschap hier vinden op onze website. Maar kort samengevat kun je:

• proeflid worden voor 3 maanden altijd spelen voor € 50,- (of € 20,- als je jonger dan 18 bent).
  • Een volledig jaar lidmaatschap voor:
    • Volwassenen (18 en ouder) is € 155,- maar betaal je naar maandelijkse rato. Dus als je nu start rekenen we vanaf mei en betaal je 8/12e dus € 103,- voor de rest van het jaar.
    • Studenten is € 105,- maar naar rato 8/12e dus € 70,- voor de rest van het jaar
    • Jeugd (onder de 18) is € 50,- maar naar rato 8/12e dus € 33,33 voor de rest van het jaar

We hebben op donderdag onze husselavond met vrije inloop zodat je gezellig met anderen kennis kunt maken en kunt spelen. We hebben en grote whatsapp groep waar je kunt appen om te spelen. Onze tennis en padellessen starten binnenkort in mei waarvoor je je hier kunt aanmelden. We hebben gezellige toernooien waaraan je mee kunt doen. Euhm, waarschijnlijk vergeet ik nog iets, maar als je vragen hebt, kun je ons altijd bellen of mailen.

Wij vinden het leuk als je lid wilt gaan worden! Tot snel op de baan.

Nieuwscategorieën